2013年09月14日

ワシントンD.C.

ちゅうや、アミリカぬ、ワシントンD.C.

うまんかいや、きぬーぬ、昼間ちっちゃん。

うまん、いひぐゎー、しだくなてぃ、なー、なちん、うわいがたーやっさー。

スーパーうてー、ハロウィーンぬ、かざいつけ、はっとぅーい、やせーぬにーんかいや、かぼちゃーん、うかっとぅーん。

気ぬせいがら分からんしが、リンゴん、いちむんゆーかー、まんでぃっちゅーる気がすん。

今日は、アメリカのワシントンD.C.だ。

ここには昨日の午後到着。

ここも少し涼しくなり、もう夏も終わりそうだ。

スーパーでは、ハロウィーンの飾り付けがされているし、野菜のコーナーにはカボチャも置かれてる。

気のせいかも知れないが、リンゴもいつもより多くなってきたような気がする。







はなせー変わいしが、アミリカ国内ぬ、レイオーバーや、楽やっさー。

コンピューターとぅか、携帯電話ぬ、チャージャー、コンセントんかい、しぐ、さしくむるだき。

電圧変換する、アダプターちかーんてぃんしむくとぅ、アイロンとぅかん、むる、同時にないん。

くーてんぐゎーぬ、くとぅらしが、うんとぅーし、感動せーしーしーすーん。

話は変わるが、アメリカ国内のレイオーバーは楽だわ〜。

コンピューターや携帯電話のチャージャーを、コンセントにただ差し込むだけだもんね。

電圧変換の為のアダプターを使わなくてもよいので、アイロン等も全部同時に使用出来る。

ちょっとした事ではあるが、こんな事で感動したりする。



室内のコンセント

ワシントンD.C.




イギリス用電圧変換アダプター

ワシントンD.C.





イギリス以外のヨーロッパ

ワシントンD.C.










アイロンんでぃ、いいねー、くぬめーや、ミニアイロンぬ、話ーさしが、日本ぬ、100均うてぃこーたる、ミニアイロンミットん、重宝すーん。

ジャケットん、えもんかけんかい、かきたるまんまー、アイロンないん。

いい、こーいむんさっさー。

100均大好き!(●⌒∇⌒●)

アイロンと言えば、この前もミニアイロンの話をしたが、日本の100均で買ったアイロンミットも重宝している。

ジャケットもハンガーに掛けっぱなしでアイロンがけが出来る。

良い買い物したなぁ〜。

100均大好き!(●⌒∇⌒●)


ワシントンD.C.



ワシントンD.C.



ワシントンD.C.









記事作成:09/14/13(土)ワシントンD.C.6:52 曇り 13℃







Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:52│Comments(0)うちなー方言レイオーバー
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。