2014年09月07日

「サムスンに学ぶな」を読み終えて

「サムスンに学ぶな」を読み終えて




「公徳心」をぅ、辞書し引ち〜ね〜、「公徳を重んじて守ろうとする精神」んでぃ、書かっとぅ〜ん。

あんしぇ〜、「公徳」んでぃ〜ね〜ぬ〜がら?

んでぃち、うりん、引ちんちゃん。

うりんかいや、「社会生活をする上で守るべき道徳」んでぃ、表記はっとぅ〜ん。

「公徳心」でぃ〜ね〜、社会生活するわぃ〜うてぃ、道徳、まむいる、精神やるば〜やさ。

ぬ〜がぬ〜んでぃち、うりが、会社経営んかい、まぎ〜役割果たすんば〜がや〜?

んでぃち、ゆみ〜はじみたくろ〜、ぎもぬんかい、うみとぅ〜たん。

ちゅう、ゆみうわてぃ、うん答えが分かたん。

うれ〜、著書ぬ171ページんかい、説明はっとぅ〜くとぅ、じひ、むるんかい、購読しとぅらしんでぃ、あび〜ぶはん。

著者が、わんぬ、高校時代ぬクラスメイトやくとぅ、あびとぅ〜るば〜やあらんど〜。

うりんかい、書かっとぅ〜る、メッセージをぅ、ううくぬ、うっちゅんちゃ〜んかい、受きとぅみてぃ、欲しいからるやる。

うりんかいや、会社経営んかい、必用なむん、人間とぅし、必用な重要なメッセージが、て〜まい細かく書かっとぅ〜ん。


なるほど〜!

ちびら〜さん!

んでぃち、ゆみうわてぃ、感嘆さん。



「サムスンに学ぶな」を読み終えて



「公徳心」を辞書で引くと、「公徳を重んじて守ろうとする精神」と書かれている。

では「公徳」とは何なのか? と「公徳」を引いてみた。

それには、「社会生活をする上で守るべき道徳」と表記されている。

「公徳心」とは、社会生活をする上で道徳を守る精神だ。

それがなぜ会社の経営に大きな役割を果たすのだろうか?

と読み始めの頃、疑問を抱いた。

今日、読み終えてその答えが分かった。

それは、著書の171ページに説明されているので是非皆さんにご購読頂きたい。

著者が私の高校時代のクラスメイトだから言っているのではない。

そこに書かれたメッセージを多くの人に受け止めて欲しいからだ。

それには会社経営に必用なもの、人間として必用な重要なメッセージがつぶさに記述されている。


な〜るほど〜!

素晴らしい!


と読み終えた時に感嘆した。







記事作成:09/06/14(土)バーミンガム(アラバマ州)20:40 晴れ 28℃










Posted by ゆぐりはいから〜 at 10:40│Comments(0)
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。